نامي گشت ايرانيان

dragged border

درباره وبلاگ

dragged border
dragged border

تور آنتالیا زمستان 1401

تور آنتالیا زمستان 1401

 

آنتالیا بدون شک یکی از خوش آب و هواترین و تور ترین شهرهای ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان این مقصد را برای سفر انتخاب می کنند.


این شهر علاوه بر آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر، اماکن تاریخی و جاذبه های مختلف تور می تواند برای هر مسافری جذاب باشد. آنتالیا شهری مدرن با رستوران های شیک و هتل های منحصر به فرد با امکانات مجلل و در عین حال شهری سنتی با بافت های تاریخی فراوان است که عاشق آن خواهید شد و یکی از جاذبه های این شهر این است که اگر مسافر هستید تور آنتالیا زمستان 1401 شما می توانید تمام فعالیت های زمستانی هیجان انگیز را در این مقصد تجربه کنید.


تور آنتالیا زمستان 1400


 


خوب جالب است بدانید که جذابیت های آنتالیا در این فصل تنها به تنهایی و هزینه کمتر سفر و تور نرخ پایین سفر در آنتالیا خلاصه نمی شود. بلکه این امکان را دارید که در زمستان آنتالیا از زیبایی های طبیعی و جذاب کل شهر لذت ببرید و از تفریحات زمستانی آن نهایت استفاده را ببرید.


در فصل زمستان مناطق اطراف ترکیه و کوهستان پوشیده از برف خواهد بود.اسکی روی برف و یخ یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحات زمستانی آنتالیا محسوب می شود، پس این فرصت را در تور زمستان آنتالیا از دست ندهید و بازدید از پیست های اسکی این شهر را از دست ندهید.


از دیگر تفریحات زمستانی این شهر می توان به بالن سواری بر فراز کوه های پوشیده از برف و همچنین بازدید از دریاچه های یخ زده آنتالیا اشاره کرد.


علاوه بر این، اسکی روی یخ این دریاچه ها نیز انجام می شود که تفریحی هیجان انگیز و شادی آور محسوب می شود. بنابراین در زمستان 1401 آنتالیا تور، بازدید از دریاچه یخ زده «چیلدیر» و دریاچه زیبای «آبانت» و بالون سواری زمستانی در «کاپادوکیا» را فراموش نکنید.


 


پیش بینی آب و هوا در زمستان تور آنتالیا


پیشنهاد تور آنتالیا زمستان 1401

 

پیشنهاد تورB زمستانی آنتالیا به تور هایی اطلاق می شود که به صورت تورB های ارزان و لحظه آخری آنتالیا به شما ارائه می شود که به دلیل محبوبیت آن اکثر مسافران و گردشگران ترجیح می دهند این تور ها را برای یک سفر عالی و مقرون به صرفه خریداری کنند. زیرا از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با سیستم تور ندارند، به سادگی ارزان تر هستند.خوشبختانه با توجه به اینکه فصل زمستان به عنوان "فصل کم آنتالیا" در نظر گرفته شده است، متنوع ترین پیشنهاد تور آنتالیا و تور آنتالیا در زمستان لحظه آخری به شما ارائه می شود که با خرید آن می توانید سفری ارزان را تجربه کنید.


خوب، ویژه زمستانی تور Antalya 1401 اساساً آخرین لحظه تور است، معمولاً بیش از یک یا دو روز تا شروع تور باقی نمانده است، بنابراین کارگزاران یا آژانس هایی که تورB را برگزار می کنند باید تور را با تخفیف های عالی بفروشند. اگر ظرفیت خالی باشد تا متحمل ضرر اقتصادی نشوند.


به این ترتیب این تور شکل می گیرد که بهترین فرصت برای سفری مقرون به صرفه به این شهر جذاب محسوب می شود.


 


 


پیشنهاد تور آنتالیا زمستان 1400


قیمت پرواز آنتالیا در تور زمستان 1401

 

قیمت پرواز آنتالیا به شرایطی مانند ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، تاریخ پرواز و غیره بستگی دارد. بستگی دارد. توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات قیمت و وضعیت گردشگری امکان تعیین هزینه دقیق پرواز از آنتالیا وجود ندارد، بنابراین نمیتوانیم قیمت واحد و درستی ارائه دهیم.


بهترین راه حل برای بررسی قیمت بلیط تهران آنتالیا زمستان 1401 و دریافت هزینه های سفر آنتالیا، بررسی صفحه اصلی نامی گشت است.کافیست اطلاعات لازم را وارد کنید تا تمامی قیمت ها بر اساس خطوط هوایی موجود را مشاهده کنید. برای سفر به آنتالیا با کمترین هزینه، باید بهترین زمان خرید بلیط رفت و برگشت آنتالیا را بدانید.


خوشبختانه در چنین زمانی سفر به آنتالیا با پرواز ارزان، هتل ارزان و حتی تور آنتالیا کم هزینه را دارید و در آخر توجه داشته باشید که کمترین قیمت بلیط آنتالیا همیشه بلیط چارتر نیست.


 


قیمت پرواز تور آنتالیا زمستان 1400


بهترین زمان برای خرید تور آنتالیا زمستان 1401

 

اگر فصل زمستان را برای سفر به این شهر جذاب و جذاب ترکیه با همه تفریحات و جاذبه های رنگارنگ و بکر انتخاب کرده اید، بهتر است ۱۰ روز قبل از تاریخ سفر، تور زمستانی آنتالیا خود را خریداری کنید.


اما نکته ای که هیچکس نمی تواند صادقانه به شما بگوید این است که برای کنترل هزینه های سفر، بهتر است بلیط هواپیما رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفر زمستانی خود با تور به آنتالیا ترکیه خریداری کنید.


زیرا هر چه به زمان سفر نزدیکتر شوید هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد و می توانید 30 تا 10 روز قبل از تاریخ سفر هتل را رزرو کنید.بهترین زمان تور آنتالیا زمستان 1400


نحوه رزرو تور آنتالیا در زمستان 1401

 

علاقه مندان به رزرو یا خرید تور آنتالیا می توانند به راحتی و در کمترین زمان تور سفر مورد نظر خود را از سیستم رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری کنند.


برای خرید تور آنتالیا دو راه پیش رو دارید. بسته های عالی تور را خریداری کنید که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا پرواز + هتل را انتخاب کنید که در آن شما مدیر سفر خود به این مقصد خواهید بود.


کافی است در قسمت بسته های مسافرتی سایت، تاریخ حرکت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب کنید تا گزینه های مختلف با تمام اطلاعات به شما نمایش داده شود و در این مرحله برای جستجوی راحت تر، امکان اعمال تعداد فیلترهای ستاره وجود دارد. امتیاز مسافران بر اساس هتل، نوع محل اقامت، مقدار، مکان هتل، و خط هوایی و انتخاب زمان پرواز ارائه می شود. با انتخاب هر کدام، به انتها هدایت خواهید شد. مرحله، یعنی سفر خود را تور رزرو کنید.


سفر به آنتالیا به عنوان یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان در سال های اخیر شناخته شده است و این مقصد مجلل و مدرن بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات در تور های خارجی محسوب می شود.آژانس نامی گشت سیستم رزرو آنلاین سفر آنتالیا تور آنتالیا را به صورت 24 ساعته در هر زمانی از شبانه روز در اختیار شما قرار می دهد.


به سادگی زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا همه تور های موجود برای این مقصد نشان داده شوند. در نهایت در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما می باشد.

منبع : تور آنتالیا زمستان 1401

(0) نظر
X